Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Reklamační řád

1.1: Záruční doba

1.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

1.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

1.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. 

1.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

1.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

1.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

1.2: Způsob reklamace

1.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky na e-mail zabavditeshop@gmail.com, zašle mi popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady, nebo využijte formuláře pod tímto článkem.

1.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno odeslat poštou na adresu prodejce řádně zabalený reklamovaný předmět.

1.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

1.2.4: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

1.3: Provedení reklamace

1.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

1.3.2: O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávající zákazníka předem emailovou komunikací.

1.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Reklamace - oznámení

Datum objednávky *
Číslo objednávy *
Jméno a příjmení *
Telefonní kontakt *
E-mail *
Popis závady, důvod reklamace *

 

 

 

 

 
NAPIŠTE NÁM NA WHATSAPP

 

 

 

 

Stačí namířit na tento kód fotoaparát vašeho telefonu. 

OBRAŤTE SE NA NÁS
Lenka Bernátová
Lenka Bernátová
9:00 - 19:00 hod.
© Copyright 2012 – 2022 Zabav dítě
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz