1.1: Záruční doba
1.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
1.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
1.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
1.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
1.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
1.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
1.2: Způsob reklamace
1.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky na e-mail zabavditeshop@gmail.com, zašle mi popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady, nebo využijte formuláře pod tímto článkem.
1.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno odeslat poštou na adresu prodejce řádně zabalený reklamovaný předmět.
1.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
1.2.4: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
1.3: Provedení reklamace
1.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
1.3.2: O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávající zákazníka předem emailovou komunikací.
1.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.